Časté dotazy

Nejčastější dotazy týkající se předplatného: 

 

Nepřišel mi časopis v rámci mého předplatného nebo bonus k předplatnému. 

Prosím kontaktujte naši distribuční společnost SEND Předplatné na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: burda@send.cz (po-pá 8- 18 hod.).

 

Kdy mi přijde první/poslední předplacené vydání?

Pokud jste si objednávali předplatné prostřednictvím webových stránek, v e-mailové schránce budete mít souhrn objednávky, kde je tato informace uvedena. Popřípadě kontaktujte s dotazem naši distribuční společnost SEND Předplatné na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: burda@send.cz (po-pá 8-18 hod.) 

 

Kdy a jak mi přijde bonus k předplatnému?

Bonus k předplatnému zasíláme samostatně prostřednictvím České pošty/Zásilkovny/Balíkovny (podle toho, jaký způsob dopravy si zvolíte při objednávce). Bonus zasíláme v rozmezí 1-2 měsíců od úhrady předplatného. 

 

Lze předplatné objednat jako dárek? 

Předplatné lze objednat jako dárek, tuto variantu zvolíte v průběhu objednávky na webových stránkách. Při objednávce po telefonu tuto skutečnost nahlásíte operátorce.

 

Jak si mohu prodloužit předplatné? 

Před vypršením vašeho předplatného budete upozorněni e-mail a/nebo přiloženou složenkou s posledním vydáním. U některých časopisů (lifestylových) vkládáme do předposledního předplaceného vydání speciální leták s nabídkou na prodloužení předplatného.

 

Mohu ukončit předplatné v jeho průběhu? 

Předplatné nelze ukončit v jeho průběhu.  

 

Jak se dostanu k digitální verzi časopisu v rámci předplatného?

Pokud je součástí tištěného předplatného i digitální verze časopisu, přístup Vám přijde formou e-mailu v době, kdy vám dorazí tištěná verze časopisu. 

 

Potřebuji změnit adresu doručení.

Pro změnu adresy doručení prosím kontaktujte distribuční společnost SEND Předplatné na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: burda@send.cz (po-pá 8-18 hod.) 

 

Jaké jsou možnosti platby? 

Předplatné lze hradit platební kartou nebo online převodem, bankovním převodem, fakturou, složenkou. 

 

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Zákaznickou podporu můžete kontaktovat na telefonu 225 985 200 nebo na e-mailu: burda@send.cz (po-pá 8-18 hod.) 

 

Kde a jak si mohu objednat předplatné na Slovensko?

Předplatné na Slovensko lze objednat u společnosti MAGNET PRESS, SLOVAKIA s.r.o. na stránkách www.press.sk.

 

Jaké jsou možnosti pro doručení do zahraničí? 

Nabízíme doručení do vybraných zahraničních destinací. Přesné možnosti a ceny najdete na www.zahranicnitisk.com.

 

Do košíku mi nejde přidat dvě předplatné stejné značky. Jak si je mohu koupit?

Pokud chcete využít dvě nabídky od stejné značky, udělejte si prosím objednávku zvlášť – tedy novou objednávku pro každou nabídku téže značky.

Do košíku jste přidali: